TÄVLINGSBILDER KATRINEHOLM

Som sagt så var det tävling i helgen i Katrineholm. Det gick väl ganska bra tycker jag. Singeln gick dock inte så bra men paren 4:a i Star J2 och gruppen 6:a A-klass +16 ( första gången vi tävlade i +16 ) så jag är nöjd! Här kommer några få bilder sedan danstävlingen till er!
BÄSTA gruppen! Älskar er alla! ♥
Min underbara parkompis Sofia och jag i våra nya pardräkter som jag ÄLSKAR! ♥
Sötnosarna lite trötta efter tävlingen! Förresten så kom lilla Isabella 2:a i Guld och duktiga Gabriella 6:a i SuperStar!
♥♥
Här fick ni en liten titt på hur vi kan se ut på tävlingar med disco kläder/sminkning och hur man kan se ut efter.. Hahah! Danstävlingar är i alla fall det bästa som finns!
- evelinalönngren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0