FRÅGESTUND - SVAR

Speciella frågor till Lova :
1. är du på g/snackar med någon? isf vad heter han?
Svar: Nej , jag är inte på g med någon speciell faktiskt ;)
2. har du några djur?
Svar: Ja det har jag! Tre stycken, två katter och en hund! Hade en till hund innan men han dog i december 2010.
3. Vad hände mellan dig och moa när ni bråkade?
Svar: Haha, asså det var inget riktigt bråk asså ;)
4. Är moa din bästavän?
Svar: Ja, hon är en av mina BÄSTAVÄNNER :)

Speciell fråga till Evelina :
1. Saknar du eller vill lära känna någon barndomsvän? :)
Svar: Ja jag har många som saknar som jag umgicks med mycket innan, alltid tråkigt att tappa kontakten med vänner! Eller vad säger ni ? ;)

frågor till båda:
1. om ni fick välja på att aldrig dansa igen och träffa varandra närsom, messa eller vad som helst.. Eller aldrig träffa, ringa, chatta eller någonting som har med den andra personen att göra igen, den andra personen skulle vara ur ditt liv, men då får ni dansa när som helst och tävla så mycket ni vill. vad skulle ni välja då? ^^
Svar: Evelina - Jag skulle aldrig vilja mista en av mina bästavänner för att dansa när som helst eftersom att man säkert inte kommer dansa tills man är 50 liksom.. så om jag ska vara riktigt ärlig så väljer jag att aldrig dansa mera.. jag vill aldrig mista BÄSTA Lova! ♥ ( fast dans är det bästa som finns och mitt liv )
Lova - Jag håller med Eve till 100000! Dansen betyder så otroligt mycket men aldrig skulle jag vilja mista en av mina bästavänner! Dom finns alltid där och stöttar en, osv.. Och skulle vara så sjukt tomt utan min fina bästis evepeve! ♥ Så jag väljer att aldrig dansa igen! Men att både dansa och ha kvar vännerna är ju perfekt ;)

2. Skulle ni två springa nakna i stan(där ni bor), för att rädda en vänskap?
Svar: Lova - Haha, jaa jag skulle välja att springa naken i stan, fast det skulle ju vara sjuktsjuktsjukt pinsamt, haha! :D
Evelina - hehe, det vill ni allt veta va ? ;) men självklart så skulle jag med springa naken för att rädda en vänskap.. det är ju den personen som alltid kommer finnas där i livet! fast som Lova säger, det skulle vara sjukt pinsamt ;)


hoppas ni är nöjda med svaren! kramisar ♥
-lovacalmius & evelinalönngren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du på g/ snackar med någon? Isf vad heter han, Evelina? :D

2012-01-29 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0