DANSTÄVLING - VÄSTERÅS / UPPLANDS VÄSBY

Gokväll! Eftersom att Lova och jag inte har haft denna bloggen speciellt länge så har ni inte heller fått se lite bilder från danstävlingar vi har varit på! Första tävlingen för mig denna terminen efter sommaren var i Västerås! Det var en väldigt lyckad tävling! I pardisco i star kom Sofia och jag 3:a och i gruppdisco A-klass så kom min grupp Attraction 1:a! Väldigt nöjd som ni då kanske förstår! :)

Vi åker på väldigt många tävlingar och i helgen som var så var vi i Upplands Väsby ( Stockholm ) och tävlade. Där kom jag
6:a i singeldisco star och 7:a i pardisco star så blev även nöjd på den tävlingen!



Sofia och jag 3:a i Västerås! Jätteglada och nöjda!



Gruppen 1:a i Västerås! Från vänster - Amanda, Felicia, Ebba, Gabriella, Sofia, Ida, jag!

Hoppas att ni tycker att det är lite intressant att få se lite bilder ifrån danstävlingar!

Krampåer!

-evelinalönngren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0