TRUE TALENT

Tjolahopp! Hemkommen från dansen för ett tag sen nu. Sofias och min pardisco gick jättebra och jag känner mig säker på den, men när vi fick en dans av våra tränare Sabina/Towe så gick det mindre bra för mig och jag blev arg för att jag inte klarade den. Haha! ;)

Men snart ska jag sätta mig i soffan och kolla på True Talent. Jag kollar inte på det för att det är bra utan jag gör det för att Ida Seve från Kalmar fortfarende är med i Dannys lag. Hon är verkligen jätteduktig och jag håller helt klart på henne! Hon är värd att vinna hela denna tävlingen! Är det någon mer där ute som också kollar på True Talent!?




BÄSTABÄSTABÄSTA! ♥

-evelinalönngren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0