12/12-11

Godmorgon! Sitter här i skolan och väntar på att idrottslektionen ( teori ) ska börja! Har precis haft lunch och idag blev det spagetti och köttfärssås! Mumsigt! Vad fick ni idag i skolan? :)

Lite om gårdagen..

Igår så bloggade jag inte på hela dagen för jag var verkligen upptagen med annat! Först på morgonen kyrkan, där efter till Nybro där min farmor bor för julgranshuggning och så var vi där hela kvällen och till sist när jag kom hem så pluggade jag lite! En härlig söndag hade jag! Kanske ni med? :D

I Nybro hos farmor så skiter man i hur man ser ut, bara man håller sig varm med stora tjocka kläder! Mys!
Det kom även ridande lucia i skogen!

- evelinalönngren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0